رسیدگی به تخلفات  ۶۵۰۰ پرونده درهمدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: رسیدگی به ۶ هزار و ۶۲۴ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان انجام و پرونده‌ها مختومه شد.

رسیدگی به تخلفات  ۶۵۰۰ پرونده درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در 8 ماه امسال 6 هزار و 624 فقره پرونده توسط شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه شده است.

وی افزود: در 8 ماه امسال از 6 هزار و 624 پرونده تخلف که در تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه شده است 4 هزار و 624 فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد:958 فقره پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو درمان به تعزیرات ارسال شده است.

وی بیان کرد: به یک هزار و 42 فقره پرونده نیز مربوط به تخفات قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده است.

حسن پور ابراز کرد: رسیدگی به تمام پرونده‌های ارسال به شعبه‌ها تعزیرات حکومتی در استان انجام و مخدومه شده است و در برخی از موارد عملکرد شعبه‎ها بیش از 100 درصد است.

وی تأکید کرد: میزان محکومیت پرونده‌های تخلف ارسال شده به شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان 326 میلیارد و 39 میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: همگام با کلیه سازمان‌ها ونهادهای دولتی در راستای اقدام به فرمایشات مقام معظم رهبری قدم بر می ‌دارند.

حسن پور بیان کرد: در این چند سال اخیر تأکید مقام معظم رهبری بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

این مسئول اظهار داشت: مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی درجهت پیشگیری از تخلفات صنفی و بهداشتی و رسیدگی فوری به تخلفات احتمالی از روش‌های موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ب

رسیدگی به 6500 پرونده در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.